TROBADA D'ATLETISME




Els nens i nenes de 4t van participar el passat dilluns 21 de març en la trobada d'atletisme al Complex Esportiu Municipal Mar Bella. Prèviament a l'escola s'ha treballat la unitat "Atletisme al pati de l'escola". També va venir un monitor una sessió per practicar el salt d'alçada. Tot seguit, ens explicaran què van fer en cada prova:

SALT DE LLARGADA:
- M'ha agradat molt perquè vaig saltar més lluny del que creia i va ser molt divertit (Alec).

TRIPLE SALT
- El triple salt és dreta-dreta-esquerra i saltar a la sorra (Gabi).

SALT D'ALÇADA
- El salt d'alçada no em va sortir però el monitor em va dir que no passava res (Salma).

RELLEUS
- Va ser la prova que més em va agradar. Havíem de donar-li un pal als teus companys i córrer (Hicham).

TANQUES
- Jo saltava molt alt i fins i tot una vegada vaig arribar la primera. Però això no importa, el que importa és que t'ho passes molt bé i jo m'ho vaig passar no bé, sinó suuuuper bé!!!!!!! (Alchimia).

CROS
- En el cros has de fer una volta sencera al camp per la sorra (Laura).

PES
- La bola de pes era bastant pesada, però la vaig poder agafar i va ser molt divertit (Claudia).

JAVELINA
- A mi sempre em girava i no podia arribar a la tercera línia (Xavi).

Sortides esportives de gener.

  El dijous 27 de gener, els nens i les nenes de les classes de 3r, vam concloure la unitat didàctica de Judo treballada assistint al CEM ...