TALLER DE PLANTES MEDICINALS


Sabíeu que l’eucaliptus és una  planta medicinal ? Jo ho vaig aprendre en  un taller molt divertit de plantes medicinals, ara us diré per què vam fer aquest taller.

Resulta que al principi de curs, quan van triar el nom de “ metges i metgesses “ per a la nostra classe, vam entrar en conversa i vam preguntar: com es curaven abans ?

Al taller que hem fet ens ho han explicat. Que hi ha moltes maneres de preparar les plantes remeieres, també que hi ha verdures com la ceba, l’all...que també tenen propietats curatives i que hi ha més de 26.000 plantes medicinals al món tot i que es pensa que hi ha moltes més per descobrir.

Després vam olorar diferents mostres de plantes i vam fer un repel·lent  contra els mosquits amb les plantes aromàtiques, perquè als mosquits no els hi agrada aquesta olor.

                                                                                                                    
                                                                    Andreu, Nicole i Rita 







4 comentaris:

pau alarcon ha dit...

Aquesta activitat, em va agradar molt , i també per aprendre les plantes medicinals al llarg del curs ,també van vindre els de la tele per gravar-nos

Jan Gibert ha dit...

m'ha agradat molt i la recomano. Espero que torni a venir la tele

David Montesinos ha dit...

Va ser una activitat molt interessant,vaig aprendre molt.

martina cores ha dit...

Va ser molt xulo i vaig aprendre moltes cose.

Sortides esportives de gener.

  El dijous 27 de gener, els nens i les nenes de les classes de 3r, vam concloure la unitat didàctica de Judo treballada assistint al CEM ...